luni, 4 mai 2009

Eu cu cine votez?

Dupa lupte incrancenate pentru dreptul la vot, acum il avem cu totii. Intrebarea e, ce facem cu el? Pai ce sa facem, ne prefacem ca nu-l avem. Eu una am votat. De fiecare data cu Basescu, recunosc. Cred ca a fost instinctiva alegerea mea...mici obsesii din copilarie: eu pot,eu sunt Magician! Ce Fowles, ce David Copperfield? Asta da magician! Pai el a facut sa dispara o flota intreaga mai ceva ca-n Triunghiul Bermudelor. Om gospodar a gestionat el cum a stiut mai bine fondurile PHARE: 1 milion mie si ce mai ramane, tie! De spirit intreprinzator ce sa mai vorbim?Stim cu totii ce bine s-a descurcat in scandalul cu Popoviciu. Pai de la Pristanda incoace, nimeni n-a mai justificat asa de bine.
Dar promite Boc. Din pamant, din iarba veche scoate el, in plina criza economica, bani pentru remontarea economiei, pentru cresteri salariale si chiar procente din PIB pentru educatie.Si nu va uitati ca-i scund. Mie mi se pare ca-l avantajeaza, ca-l face sa para neobosit si vesnic in miscare. Si-apoi, orice magician care se respecta are si el spiridusii lui: Boc si tanti Nuti. Cea din urma vad ca si-a luat rolul in serios si vrea sa faca din Romania un fel de Taramul Fagaduintei, "the land of choice" in cuvintele ei.
Dar destul cu ce-a fost! Sa ne gandim la ce-o sa vina. Eu il propun pe Duda. Pai mai gasim noi om care sa intre peste rând în Almanahul Gotha? Care sa fi făcut Harvardul în două săptămâni, Colegiul George C. Marshall într-o săptămână şi uite acu' vine din Palatul Elisabeta spre Palatul Cotroceni, e doar o chestiune de logistica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu